16.12.2013

מחפשים תוכנה לעימוד אוטומטי של פורמט התסריט? הגעתם למקום הנכון (כתיבת סצנה, חלק ב')

הערה חשובה - המסמך שמופיע למטה ושירת אותי נאמנה במשך שנים, ניתן לי בהפקה שעבדתי בה לפני כעשור ואני חלקתי אותה עם כולם. העניין הוא שהטמפלט תוכנן לוורד מלפני עשר שנים ולא לעדכונים החדשים. 
הקרן לקולנוע ישראלי למשל מאד הקשיחה את ההגשות ולכן הטמפלט המצורף לא בהכרח יעזור לכם כי מספיק שהדמות שם לא מובלטת והם פוסלים את ההגשה. (לאלו מכם שמבינים איך משנים סגנון יש לזה טוויק פשוט בזה שתבליטו דמות אחת ואז לכו לתיבת הסגנון של הדמות ובחרו בלהכיל את הסגנון של מה ששיניתם על הכל.....)
לקרנות האחרות אין עדיין בעיה ואפשר להגיש בפורמט המופיע למטה. 
זה לא מסמך שתכננתי, אלא מסמך שקיבלתי מוכן ואני פשוט חולק אותו אתכם. אני לא נותן אחריות או תמיכה למסמך הזה. הוא ניתן בחינם ומתוך רצון טוב. 
לאלו מכם שרוצים ללכת על בטוח תורידו את תוכנת דיאלוג (זה בתשלום עם 14 יום ניסיון)
אם אתם עדיין רוצים לנסות את המסמך המצורף, ההסבר למטה


ראשית תורידו את המסמך המיוחד שהכנתי ושמו מסמך אב לכתיבת תסריט ושמרו אותו במחשב שלכם. אל תפתחו אותו בגוגל דוקס, שם זה לא יעבוד. הוא צריך להיפתח בוורד על מנת לעבוד. 

שנית, צפו בסרטון של איך עובדים עם המסמך הזה כפי שהעליתי אותו לפה




שיהיה לכם בהצלחה!


תגובה 1:

אופיר שרמן אמר/ה...

היי ערן,
תודה על הסרטון ועל ההסבר רק דבר אחד קטן - אין לי בוורד את כל הסגנונות שאיתם הדגמת... תוכל להסביר לי איך עושים סגנונות?